پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

نبرد سخت نمایندگان مشهد در لیگ دسته سه

  • کد خبر: ۱۶۶۲۱۷
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
نبرد سخت نمایندگان مشهد در لیگ دسته سه
شریعت‌نوین و شادکام مشهد امروز در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته سوم فوتبال به میدان می‌روند.

هفته پایانی از دور رفت مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور امروز برگزار می‌شود و نمایندگان مشهد در گروه نخست این مسابقات به مصاف حریفان می‌روند. تیم‌های شریعت‌نوین و شادکام مشهد که فصلی پرفرازونشیب را تا اینجا پشت سر گذاشته‌اند، می‌‎توانند با دشت سه‌امتیاز در گام پایانی نیم‌فصل با وضعیتی رؤیایی به تعطیلات بروند.

نمایندگان مشهد که در جدول دوازده‌امتیازی هستند، برای سبقت از یکدیگر و نزدیک‌شدن به صدر جدول به پیروزی در جدال‌های سخت امروز نیاز دارند؛ جایی که شریعت‌نوین در ورزشگاه بعثت شهر تهران به مصاف سامیت صدرنشین می‌رود و شادکام در بازی خانگی و در ورزشگاه امام‌رضا (ع) از پارساصنعت شرق پذیرایی خواهد کرد.

شادکام در پی شادکامی مدام

تیم فوتبال شادکام در رده دوم جدول رده‌بندی گروه اول قرار دارد که هفته پیش با وجود توقف صدرنشین شانزده‌امتیازی، نتوانست در بازی خارج از خانه مقابل آکادمی کیا به پیروزی برسد و فرصت رسیدن به صدر در پایان نیم‌فصل را داشته باشد. با وجود این، شاگردان علیرضا نیکبخت‌واحدی به لطف تفاضل گل در جایگاه دوم جدول قرار دارند و برای حفظ این جایگاه در پایان نیم‌فصل به میدان می‌روند.

مشهدی‌ها در خانه و از ساعت ۱۶ به دیدار تیمی می‌روند که اصالتی از خراسان بزرگ دارد. تیم پارساصنعت شرق که از خراسان‌رضوی کم بازیکن در ترکیبش ندارد، با هشت امتیاز در جایگاه نهم جدول ده‌تیمی است، اما نزدیکی امتیاز‌ها و فاصله چهارامتیازی آن‌ها تا پله دوم حاکی از آن است که هرگز تیمی دست‌وپابسته نیستند.

نبرد شریعت؛ فراتر از ۶ امتیاز!

دیدار تیم‌های شریعت‌نوین مشهد و سامیت تهران نبردی است که فراتر از شش امتیاز دارد! نبرد تیم‌های هم‌پله و نزدیک در جدول معمولا به بازی شش‌امتیازی مشهور است، اما دیدار امروز این دوتیم به‌سبب ویژگی‌های جدول، فراتر از شش امتیاز دارد. مشهدی‌ها که تیم دوازده‌امتیازی جدول هستند، دو رقیب دوازده‌امتیازی دیگر، شادکام و مردان‌پاشا، را بالای سرشان می‌بینند و برد در این بازی برایشان حکم سبقتی جانانه دارد.

از طرفی، شاگردان آتی‌ترک می‌توانند با پیروزی در این نبرد خودشان را به سامیت نزدیک کنند و این مسئله هم بر اهمیت بازی می‌افزاید. از سویی دیگر، برد شریعت به همتای همشهری یعنی شادکام هم کمک می‌کند. زیرا برد احتمالی خانگی شادکام در مشهد می‌تواند این تیم را در پله دوم جدول حفظ و به سامیت صدرنشین نزدیک‌تر کند. بازی شریعت‌نوین و سامیت امروز ساعت ۱۶ در تهران برگزار خواهد شد.

دیگر دوئل‌های حساس در یک روز

در دیگردوئل‌های امروز هم بازی‌های حساسی در جدول گروه اول از مرحله دوم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور انجام می‌شود. شاید مهم‌ترین دیدار این بازی‌ها که برای نمایندگان مشهد هم از اهمیت زیادی برخوردار است، بازی مردان‌پاشا البرز و عقاب تهران است؛ دو تیم دوازده و یازده‌امتیازی جدول که در کرج به میدان می‌روند. سرخ‌پوشان پاکدشت، دیگرتیم یازده‌امتیازی جدول، با قعرنشین بازی دارد؛ نوین‌کشاورزی که در پله دهم جدول ایستاده است، هفت امتیاز اندوخته دارد و می‌تواند با همین برد خودش را بالا بکشد و نیم‌فصل دوم مدعی شود.

آکادمی کیا و نیکاپارس هم آخرین بازی امروز را برگزار می‌کنند. آکادمی کیا هشت امتیاز دارد و چالوسی‌ها با ۱۰ امتیاز بالاسر این تیم در جدول هستند. این نبرد‌های حساس، هرکدام حکم یک بازی شش‌امتیازی را دارند و می‌توانند رنگ‌وبوی جدول را در پایان نیم‌فصل نخست متفاوت رقم بزنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->